Anna Rijff
Ik ben actrice tijdens trainingen ‘omgaan met agressie en lastig gedrag’. Ik kom uit de Retail branche, waarin communicatie met klanten van essentieel belang is om in de (verborgen) behoefte van de klant te voorzien of deze te overtreffen. Vanuit deze ervaring en mijn plezier met coachen op de werkvloer ben ik het acteer vak in gerold.
Ik weet hoe fijn en belangrijk het is om de juiste tools te hebben om met lastige of zelfs agressieve klanten om te gaan. En ook hoe naar het is als je die tools mist, of pas te laat bedenkt wat je had willen zeggen of doen. Ik geniet er dan ook van als een deelnemer ‘Oh ja! Dat ken ik!’ roept. Dat geeft mij namelijk de kans samen met de trainer echt handvatten aan te reiken om die situatie de volgende keer fijner op te lossen. Zodat de deelnemer voortaan met een voldaan ipv gefrustreerd gevoel naar huis gaat.
Inzicht en verbale communicatie zijn fantastische (en noodzakelijke) middelen om een situatie voor beide partijen tot een goed einde te brengen. Het draagt bij aan een veilige en fijne werkplek, waarin een open en heldere communicatie centraal staat. Daar werk ik graag aan mee.
“Iedereen is van zijn stuk te brengen, ook al weten ze dat het nep is. Het wordt pas leuk als ze leren hoe ze mij rustig krijgen.”
Gratis adviesgesprek
Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek over jullie huidige situatie en het gewenste resultaat van een training. Wil je met ons sparren over de mogelijkheden? Bel 06-4217 0546 of vraag een gratis adviesgesprek aan!
Heeft u een vraag?
Heb je een vraag over onze trainingen of ben je geïnteresseerd in een kosteloos en vrijblijvend gesprek? Bel 06-4217 0546 of stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij helpen je graag verder!